0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Bezorgen

1. Welke bezorgdienst gebruikt BabyNu?
Alle bestellingen die op voorraad zijn, worden geleverd door DPD of PostNL. De meeste producten van externe leveranciers worden ook via ons magazijn door DPD of PostNLgeleverd. In een enkel geval zal de bestelling direct van een externe leverancier verstuurd worden met een andere bezorgdienst. In alle gevallen laten wij van tevoren in de bevestigingsmail weten met welke bezorgdienst je bestelling mee gaat.

2. Hoe krijg ik mijn Track & Trace code?
Alle bestellingen bij BabyNu worden verzonden via DPD of PostNL. Per verzending ontvang je een 14-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij DPD kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.dpd.com/nl/Home/Verzenden/Verzenden-in-het-algemeen/Verzend-hulp2/Traceer-uw-pakket. Op je smartphone ga je naar mobile.dpd.nl. Voor iPhone of iPad kun je gratis deze app downloaden: http://itunes.apple.com/nl/app/dpd-nl/id455708365?mt=8

3. Ik ben niet thuis, en nu?
Als je niet thuis bent zal het pakket bij de buren afgegeven worden of je ontvangt een briefje waar je het pakket kunt ophalen. 

4. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Verzendkosten boven de € 45,- zijn gratis. Bij kleinere bestellingen vragen we een bijdrage in de verzendkosten. 

< € 25,- is de bijdrage € 2,95
> € 25,- is de bijdrage € 7,95

 5. Is er een minimaal orderbedrag?
Nee, BabyNu heeft geen minimum bestel bedrag.

6. Ik heb verschillende producten besteld. Ontvang ik dan ook verschillende pakketten?
In de bevestigingsmail word je geïnformeerd over het aantal pakketten dat met de bezorgdienst mee gaat.

7. Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat verschillende producten van verschillende leveranciers afkomstig zijn en daarom niet op dezelfde dag geleverd kunnen worden. Of als een product niet op voorraad is, wordt het later nageleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

8. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Dat vinden wij heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad of leverbaar is. Dit is te zien op de productpagina in onze webwinkel. In dat geval zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer op voorraad is, maar duurt de bestelling helaas dus iets langer. Het kan ook zijn dat de betaling niet is gelukt. Als de betaling is gelukt, heb je hier een mailtje over ontvangen. Als je geen mailtje hebt ontvangen, kan het zijn dat je betaling niet is gelukt en dat daarom het product niet is verstuurd. Als de betaling wel is gelukt en je wacht al langer dan 5 werkdagen op je bestelling, stuur ons dan een mail op klantenservice@babynu.nl en we zoeken het gelijk uit!

9. Krijg ik een bevestiging wanneer ik besteld heb?
Jazeker, bij iedere bestelling ontvang je van ons een mailtje waarin we de bestelling en de betaling bevestigen.

10. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of afzeggen na betaling?
Dat is helaas niet mogelijk. Zodra de betaling geslaagd is, wordt de bestelling direct verwerkt om zo snel mogelijk te kunnen leveren.

11. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Jazeker, je kunt bij het afrekenen aangeven waar je je bestelling wil laten bezorgen, bijvoorbeeld op kantoor of bij vrienden of familie. Handig, als je weet dat je de volgende dag niet thuis kunt zijn om het pakketje op te wachten.

12. Kan ik zelf aangeven wanneer ik mijn bestelling wens te ontvangen?
We zijn hier druk mee bezig, maar op dit moment is dit nog niet mogelijk.

13. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Voor vrijwel alle producten die bij ons op voorraad zijn geldt, dat wanneer je het product op een werkdag voor 21:00 uur bestelt, je dit de volgende dag in huis hebt. In sommige gevallen moeten producten van externe leveranciers komen. De levertijd kan dan, afhankelijk van het tijdstip van bestelling, variëren van 3 tot 5 dagen.

16. Verzendt BabyNu ook naar het buitenland?
Ja, vooralsnog levert BabyNu aan Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland.

17. Ik heb nog niets ontvangen, terwijl de bestelling wel bevestigd is?
Alle bestellingen bij BabyNu worden verzonden via DPD of PostNL. Per verzending ontvang je een 14-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij DPD kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.dpd.com/nl/Home/Verzenden/Verzenden-in-het-algemeen/Verzend-hulp2/Traceer-uw-pakket. Op je smartphone ga je naar mobile.dpd.nl. Voor iPhone of iPad kun je gratis deze app downloaden: http://itunes.apple.com/nl/app/dpd-nl/id455708365?mt=8